Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2022-09-01.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-10-03.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2022-09-01.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2022-09-01.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Renata Krasnodębska,
- adres e-mail - rkrasnodebska@eduwarszawa.pl,
- numer telefonu - 228221283,
- adres do korespondencji - Przedszkole nr 61, ul. Lelechowska 7, 02-351 Warszawa.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Przedszkole nr 61 w Warszawie mieści się przy ulicy Lelechowskiej 7.
Placówka nie posiada parkingu dla interesantów.
Przed wejściem do budynku znajduje się furtka z domofonem po lewej stronie na wysokości 130 cm. Należy przycisnąć przycisk a po usłyszeniu sygnału popchnąć furtkę. Furtka zamyka się automatycznie. Tuż za furtką znajdują się trzystopniowe schody.
Drzwi wejściowe do budynku znajdują się w linii prostej, w odległości 13m od furtki.
Bezpośrednio przed drzwiami są kolejne trzy stopnie schodów. Z lewej strony jest podjazd dla wózków.
Po lewej stronie drzwi wejściowych na wysokości 170 cm jest domofon. Po naciśnięciu przycisku należy zaczekać na pracownika przedszkola, który otworzy drzwi i udzieli informacji.
Przedszkole mieści się w budynku wolnostojącym, dwukondygnacyjnym bez windy oraz platformy.
Parter jest dostępny dla niepełnosprawnych. Piętro budynku jest niedostępne dla osób poruszających się na wózku.
W przedszkolu brak toalety dostępnej dla niepełnosprawnych.
Wejście do placówki z psem asystującym jest możliwe po uprzednim ustaleniu terminu.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu, czy online.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.